Firar!

Idag firar jag att Mr DN (datanörd) har fixat mitt internet. ÄNTLIGEN! jag har varit utan internet i en evighet känns det som. Jag firar genom att inte vara på röda kvarn utan istället titta på ugly betty och mysa i soffan. Jag tror att det var megasabotage på g på blogg.se, både jag och Agnes (som borde vara sveriges mest kända bloggare) hade trubbel med internetanslutningen. dessutom har vi båda problemet att våra balklänningar sitter som korvskinn, vilket vi tillsammans med några andra glada firade med glass på birgers och klipptid. HILFE! man skulle kunna tro att jag och agnes är en och samma person.

NU har ugly betty börjat igen, det hör jag, men jag måste berätta vad som slog mig en dag! Det var så skönt innan jag lärde mig att vara källkritisk. Förut trodde jag på nästan allt jag läste(mjaaa), jag var helt övertygad om att man varit på månen osv. idag kan jag ju inte vara säker på att något är sant! VAD SKA MAN TRO?! (den meningen får mig osökt att tänka på Tomas Di(ska det vara ett mellanslag)leva)

Kommentarer
Postat av: agnes

hhaa. vilken fin redogörelse av vad du/jag gjort i veckan.

och ja visst är det så jävla jobbigt att vara kritisk! nu kan man ju inte ens lite på ne längre.. håhåjaja

2008-04-22 @ 21:27:15
URL: http://agnys.blogg.se
Postat av: Caro

Di Leva

var ska du klippa dig? när? hur?

2008-04-23 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0