Grönt hår!

jag börjar bli orolig för att jag och agnes faktiskt är samma person. för gissa vad?! vi har samma hårfärg. GRÖNT! jävla kärring eller? gult kunde jag väl gå med på att det var men grönt?! "du får nog sluta duscha hemma" jaha, får jag komma hem till dig och duscha då? nu är jag istället VÄDLIGT blond, men det är säkert bättre det. fast det kommer ju bli grönt igen sa tanten. min frisör (för er som inte visste eller fattat det var jag hos frisören och gjorde slingor igår) som var mycket trevligare än tanten berättade att i uppsala är det OMÖJLIGT att vara blond, för de har så konstigt vatten där också. KANONKUL, sa jag. Det ska undersökas innan jag tar beslut om framtiden!

För att muntra upp mig efter tantens hårda, elaka ord om mitt hår åkte jag hem till sofia och tryckte i mig extrema mängder kött. vi spelade "med andra ord" , jag och oscar ägde de andra för en kort stund.

jag är väldigt förtjust i att ha firefox nu, det stängdes ner men återskapade det jag gjorde tidigare så all text i inlägget var kvar. det enda jobbiga är att pappa och mamma har väldiga problem med att förstå hur det fungerar "måste man gå in via google nu?" har svarat tusen gånger att det är precis som vanligt...

Kommentarer
Postat av: MariaH < 3

Det finns en massa produkter som motverkar grönt hår,kolla på kicks :)

2008-04-30 @ 10:10:38
URL: http://prinsessanmaria.devote.se
Postat av: agnes

josefine vi vill se bild! NU! annars är du ingen riktig bloggare!

2008-04-30 @ 10:20:42
URL: http://agnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0