Kort minne

Det har hänt flera gånger idag att jag tänker "det måste jag berätta för ...." och "åh, det måste jag skriva upp" för att bara 30sek senare helt glömt av vad det var. Detta resulterar i en lätt irritation. Nu vet jag dock vad det senaste var, vilket gjorde mig ännu lite mer arg. Min TV funkar inte. Den laddar o så, men när den är klar så blir bilden bara svart. Jag kan byta kanal och se vad som visas på TV, men inte själva programmet. Jävla Telia. Hur ska jag kunna övertala folk att dom ska byta till Telia när jag själv tycker att det suger?

Kom på att jag faktiskt inte alls ska övertala folk att byta till Telia och därmed no worry...


Kommentarer
Postat av: mulin

Jag kommer inte ihåg sånt heller, jag minns inte ens vad jag gjorde i morse. Det är lite skrämmande.

2008-04-08 @ 21:39:26
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0