Officiellt hat

Jag hatar officiellt min dator nu. HATAR, faktiskt. Det finns knappt något som är bra med den känns det som. Den stänger jämt av sig vid fel tillfälle, t.ex. mitt i ett spännande avsnitt av oth, precis innan man hinner spara ett viktigt dokument eller när man äntligen lyckats hitta något på google som man letat efter i flera timmar. Jag lyckades på något sätt göra så att explorer inte längre funkar, jag känner ingen annan som lyckats med det, alltså är det inte mig det är fel på utan datorn. OCH NU, mina damer och herrar, det som slutligen fick mig att explodera.... Den kan inte läsa DVD-skivor! Det hade/har inte varit så irriterande om det inte var för att jag fått en DVD-skiva med massa bilder från Tanzania. Så jag tar mig faktiskt friheten att säga att jag hatar datorn.

NOTERA; Jag säger INTE att den inte är bra och ha, eller att den (INTE) för det mesta inte fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0