Peace&Love

Julia frågade mig nyss om jag skulle med på P&L, jag kom på att det ska jag nog. Om jag kan vara ledig. Jag var så otroligt sugen för ett tag sedan men jag brukar ju inte ha pengar så jag tänkte att det nog inte blev nåt. Men nu är jag taggad. fast jag vill ju åka på solsemester. och jag hatar att tälta.

Jag kan verkligen inte bestämma mig för var jag ska bo i höst, jag kan ju alltid bo kvar här men det känns aningen tråkigt. Göteborg, Karlstad eller Uppsala? Fördelen med Göteborg är att jag skulle bli otroligt populär. Karlstad har egentligen inga fördelar, men om Mr S ska bo där så är jag ju iaf inte ensam. Uppsala verkar ha roligast utbildningar men jag känner ingen där.

Mitt arbete med projektarbetet har kommit ungefär 10 rader sen igår, vilket ändå är okej eftersom hela dagen kändes hopplös. Jag har mailbombat Dan och tittat på Andra Avenyn, som egentligen är ett skitprogram.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Klart att du ska med på P&L! Kommer bli super.

2008-04-09 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0