Peace&Love

Jag är världens sämsta bloggare. bloggerska. jag glömmer av att jag ska göra det ibland och då kan det gå flera dagar utan att jag uppdaterar, SKANDAL! något sådant skulle aldrig stinalee eller Blondinbella göra. Men då har dom inte heller ett jobb. För tusan, ett och ett halvt. Jag gick brevid på mitt sommarjobb idag. Nästa vecka ska jag jobba måndagtisdagonsdagtorsdag. hur tusan hinner jag? Idag belönade jag mig själv iallafall med en biljett till peace&love, det tyckte jag att jag var värd. 

jag är så oooootroligt trött idag att jag inte orkar gå ut, sååååå tråkig! 
 


Kommentarer
Postat av: sara

åh vad roligt! alla tre dagar då antar jag?

2008-04-19 @ 15:06:28
URL: http://tjackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0