Söndag

Jag sitter just nu i världens bekvämaste "hejjagspelarharpan97ggromdagen"-ställning, tangentbordet i knät och fötterna på väggen. Det är då jag tänker som bäst. Jag kom just att tänka på att jag kanske borde gått ut igår, trots att jag inte vill vara trött nu när jag ska åka till Överby med min syster (att vara trött i den situationen kan leda till att ilska uppstår och att jag springer ifrån min syster). Anledningen till att jag borde gått ut, förutom att det var halva priset på spriten är väl att jag inte kommer kunna gå ut nästa helg heller eftersom det är högskoleprovet(!!!!!) då och jag vill att det ska gå bra. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig första gången jag gör det för alla säger att det är hur svårt som helst, jag har inte riktigt förstått hur det kan vara så jättesvårt egentligen. Men helgen efter det blir det i alla fall utgång, jobbigt är att Marias 18års dag med rosa tema, som jag laddat som tusan inför råkar vara på samma dag som vi ska ha klassfest hos Kissoffer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0