Weekend

Jag orkade inte blogga igår och berätta om Marias rooooliga rosa fest. Det var en väldigt trevlig tillställning, även om jag var dålig på att vara rosa. Det bjöds på drink och snittar och diverse olika spel och lekar. Mitt under kurragömma (som var ett uppdrag i sanning eller konsekvens) hörs "öhh. det står en kille i dörren, ska jag släppa in honom?!", eftersom vi trodde det var den snygga grannens kompis så sa vi antagligen ja. Det kommer in två nissar, som inte var snygga grannen eller snygga grannens kompis (jag tvivlar nästan på snygga grannens existens eftersom nån dessutom ringde på "hans" dörr och det var två tjejer som öpnnade). När dom varit hos Maria i säkert en timma och inte förstått att dom borde gå (vi försökte till exempel låsa ute den ena) fick alla gömma sig i garderoben och låtsas att vi hade gått. Sedan bar det av till stadt med alla som var 18. Det var ganska roligt för en gångs skull. Tills jag skulle gå hem o Bassejäveln hade tappat min ena garderobslapp. Klockan 02.15 var vi typ de sista kvar och jag kunde få min kära väska. Sen var det torngrillen och hemåkning. Gött. Sov till 12.30.

Det där blev himlans rörigt och lät inte hälften så kul som det var, men nu ska jag plugga projekarbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0