Dagen efter fredag

Igår var inte alls lika kul som man kunde tro att det skulle bli. Twister var otroligt värt, men efter det gick det utför. Tur att torngrillen finns.

Jag har precis konstaterat att jag ALDRIG kommer lära mig att gå i högklackat. Vilket jag iofs redan visste eftersom Frida talat om det för mig, men en smula hopp har alltid funnits kvar inom mig. På tal om skor och fötter så var gårdagen lagom trevlig för mina fossingar. Först trampade Kristoffer på min fot, han väger inte så lätt, sedan kom det någon med väldigt vassa klackar och trampade mig mitt på foten. Jag misstänker att denna någon var en person som jag skrivit mycket om i min blogg, men jag kan inte säga att jag är 100% säker på det.

Nu ska jag, min syster och hennes hållbara kalasbyxor gå och äta köttfärssås. 

Heddoheddo (,peddo)

Kommentarer
Postat av: agnes

körvgrillen!
haha, jag har en fin film på dig :)

2008-03-08 @ 19:56:17
URL: http://agnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0