Foerfäst and party with Stina Lee!

OKEJ, ikväll ska vi träffa Stina Lee. Hon kanske inte vet om det än, men det gör vi. Vi tycker inte det är nån stor grej egentligen, men ingen på våran förfest har ett eget liv och måste således leva lischlivet genom henne. (bara för att vi9 andra tänkt flytta härifrån så fort vi tagit studenten, typ...) Nu är vi taggade till tusen och jag lovar att imorron kommer det laddas upp bilder på oss o Stina från stadts toa. 

Vi önskar eder alla en trvlig kväll så länge och hoppas att ni också ska få träffa någon trevlig bloggare/bloggerska. (vore tråkigt som Stina däckar på förfesten..)// Jos and Agn with crew


ps. agn frågade precis (innan hon sprang på toa) om jag kommer stå för detta imorron. Jag vet inte är mitt ärliga svar. Nu ska jag gå o kicka dom andras ass i Twister!


Kommentarer
Postat av: agnes

HA HA HA HA
har du läst hennes blogg? HA HA

2008-03-08 @ 12:42:26
URL: http://agnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0