Försöket

Nu har jag bestämt mig för att göra ett ordentligt försök att komma igång med mitt bloggande. Inte för att jag tror att det kommer vara särskilt givande, varken för mig eller för den stackare som läser den. Det är egentligen Sara och Blondinbellas fel.. Kan jag hjälpa att Sara för andra gången i livet gav mig en komplimang häromdagen (första var när hon sa att jag var duktig på att fickparkera) och sa att hon tyckte jag skriver bra. Varför jag skriver pga av Blondinbella är allt för komplicerat för att ens försöka förklara.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig igen, fick detta infall precis när jag skulle sova och kunde inte få någon ro förens jag gjort slag i saken. Dessutom snarkade Mr S (som jag endast kallar honom för att det inte ska spridas några elaka rykten om att han snarkar som en häst) som en häst vilket gjorde det omöjligt för mig att somna, dock visade sig att han var vaken när jag försiktigt försökte smyga upp ur sängen.

Skönhetssömnen är viktig nu eftersom det ska bli Twisterkväll och utgång imorgon ( och nej, jag tänker inte skriva något om att jag troligtvis kommer gå ut på samma ställe som en populär bloggerska som beviserligen lever ett mer ointressant liv än vad jag gör) . Har inte varit på stadt sen förra året, tror att jag vid årsdebuten kommer att vara iklädd blåjeans och svart/rosa t-shirt från monki. Inte så festlig men det är ju jag som gör kläderna, inte tvärtom. På fötterna kan jag inte bestämma mig, har ett nytt par vita skor som jag inte vill skita ner på något så simpelt som stadt men jag tror att ett par rejäla festskor kan bli lite kallt. Det var ju trots allt risk att man förfrös sig om man gick ut i Jämtland idag. Detta påminner mig om vilken besvikelse det svenska vädret faktiskt är. Jag har hört rykten om att man satt och glassade på Nordens största torg medan vi var i Tanzania, idag är det en omöjlighet. Istället blev det häng på Donken med Cissi H, Catrin och Mr S.

Nu lovar jag mig själv att jag (något inspirerad av en viss annan bloggerska) att jag ska blogga varje dag i en veckas tid.

Heddå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det här är något alldeles extra må jag säga!
Mr S, klockrent!
Twisternight it is. Jag hoppas ni är väl införstådda med att det är på liv eller död.
I bring the konyagi.

2008-03-07 @ 10:27:58
Postat av: agnes

ska stina-lee ut? jag är helt avskärmad från verkligheten när jag är i grästorp, haha
jag är pepp! ska vi dans-stalka henne ikväll?

2008-03-07 @ 10:43:03
Postat av: Josefine

Bring the camera Agnes!

Jag är helt på det klara med att det är dödsseriöst det här, jag skulle aldrig ta Twister för ngt mindre än så. Konyagi it is!

2008-03-07 @ 11:55:44
Postat av: agnes

det är så mycket jag undrar om ikväll..

ska du komma hem till mig? vad är konyagi? var bor malin? ska du också dit? vad ska jag ha för strumpbyxor? kommer kevin vara där?
nej nu måste jag strectha lite inför twister

2008-03-07 @ 14:14:32
URL: http://agnys.blogg.se
Postat av: Sara

aah! jag älskar att bli nämnd i bloggar! har förresten ett par sevärda bilder av dig. blir ett facebook-album på momangen!

2008-03-09 @ 00:23:38
URL: http://tjackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0