Friday, I'm in love...

Just nu är jag inne i ett stim. Tänkte berätta vad som fick mig att vakna så ooooootroligt tidigt imorse, för det var ingen tupp eller väckarklocka som gav ifrån sig oväsen. Det var en mardröm! I två dagar har jag suttit som besatt framför datorn och letat efter studentklänningar (har förövrigt hittat ett par stycken som duger men jag tänker inte säga var!), detta har gått så långt att jag till och med drömmer om klänningar och kjolar. I natt tog kjolen jag skulle köpa slut eftersom jag inte hann prova den för att NÅGON som jag bad hämta en t-shirt aldrig kom med den. Hur kan man inte vakna men hjärtat i halsgropen då?

Sedan var CALLE Schulman på the voice. Måste säga att jag inte har 100% koll på det brödraparet. Jag trodde, och jag skäms, i säkert 10 min att det var Alex. Dom är ju egentligen inte alls lika.

Jag vet förresten inte hur man ska avsluta ett blogginlägg, är det någon som har några tips?

Hejhopp partytopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0