Jag har alltid rätt...

Det är sant. Jag tror inte jag har haft fel på fyra år och femtioåtta dagar. Förutom den gången jag och Mr T skulle boka tågbiljetter (T står idag för Tågbiljettsbokaren) från skövde till stockholm men råkade ta tvärtom. Resan som vi trodde skulle kosta runt 200kr kostade 700kr till slut. Skoj, sa vi. På tal om det har jag bokat resa till Örebro samt Sveriges huvudstad. Allt detta för studentens skull. Jag provade min balklänning idag, eller fodret till den. Den såg ut som jag tänkt mig. Det gjorde inte jag. Var har jag fått mina breda axlar ifrån?! Hur skoj är det att se ut som ett siamesiskt tvillingpar varav en är simmare och den andra boxare, som till råga på alltihop sitter fast i axlarna?

Sunday bloody sunday.

Kommentarer
Postat av: C

På tal om vad har du alltid rätt?

Btw så är det egentligen jag som alltid har rätt!

2008-03-09 @ 19:33:44
Postat av: J

det var inte på tal om något. Det var bara något jag konstaterade.

2008-03-09 @ 19:50:41
Postat av: agnes

jag försöker tänka ut vad du menar med tvillingarna. det går dåligt. det troligaste är att du var väldigt blöt. jag menar simmare=vatten oxare=svett.

2008-03-09 @ 23:31:39
URL: http://agnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0