JOBBAJOBBA!

Jag börjar mitt nya jobb (nya? jag har aldrig haft ett annat jobb...) på Tisdag nästa vecka. Det verkar trevligt, jag ska ringa och låtsas att jag bjuder in min mamma på fika. Typ. Så om någon okänd ringer och bjuder dig på fika kan det vara jag. I fikat ingår också en mässa med föreläsningar osv. Jag tror verkligen det kan bli bra, iallafall med den lönen.

Hejhå! Jag var hemma hos Madde förut när jag fick ett SMS från Sara där det stod att hon kommer till mig snart. Jag slängde ifrån mig det jag pysslade med och rusade ut i bilen. Insåg sedan vad jag hade gjort och var tvungen att ringa och be om ursäkt. Josefin fick sig ett gott skratt! Jag höll för första gången i mitt liv på att krocka! och det var inte när jag pratade i mobiltelefonen utan när jag körde med mina små skatter i bilen på rörstrandsparkeringen.

I morgon beger jag mig norr ut med Mr PA (pälsallergiker) och Floyd så det kanske blir lite dåligt med bloggandet ett par dagar, men nog är jag värd lite semester? Glad skärtorsdag! (jag tänker alltså inte blogga igen förens på långfredagen, för då har man ju tid för massa saker. Jag misstänker redan nu att jag inte kommer kunna hålla mig härifrån bara för att jag skrivit det nu, så håll utkik!) OCH HEY, mina kära vänner, ni säger att ni läser min blogg men jag får ju aldrig några kommentarer. Jag nöjer mig med både trevliga och mindre trevliga!


Kommentarer
Postat av: agnessss

JOSEFINE!!!!\
du missar egyptain high speed connecntion!!!\
SAGER DU ATT JAG SKA FORLORA JOBBET MTT! NU AR JAG SA UPPRORD. JAG HOPPAS DU TALAR SNALLT OM MIG. DU VET JAG KAN LARA DIG MASSOR! JAG AR VARLDSBAST PO ATT SOKA PA HITTA.SE!!
beatutifuk girl from sweden, ja tack

2008-03-20 @ 18:19:13
Postat av: Maria!

hej jossan, gud va du är duktig som bloggar så mycket, jag tycker i alla fall att du är värd lite semester!!....vi syns i kväll hoppas jag, kramar!!
( lovar att kommentera mera)

2008-03-21 @ 12:59:48
URL: http://theblommster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0