Kisskiss!

Katten har kissat i snön på trappan, den var gul och ful. Jag undrar om hon gjorde det medans hon hängde i dörrfönstret eller om hon gjorde det när hon var nere på marken. Jag undrar också om det var för att hon verkligen behövde men inte ville kyla ner tassarna i snön eller om det bara var för att hon hatade mig som inte släppte in henne? Vad tror NI?

Fy tusan för snön! Jag kände på mig att den skulle komma, ingen vinter utan ett mindre snökaos.  Jag gillar större snökaos, med strömavbrott i flera timmar. Insåg sen hur skönt det var att det inte blev så eftersom jag redan nu fryser fötterna av mig. Jag vet vad du tänker, ta på dig ett par strumpor då! I våran familj har vi en annan lösning på det problemet, nämligen att inte ha fötterna på golvet. I värsta fall tar man på sig TV-tofflan.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0