Kommunikationsproblem

Livet är hårt när vissa personer går och tappar bort sina mobiltelefoner. För det första blir de omöjliga att få tag på och för det andra dyker dom aldrig upp i skolan eftersom dom inte har någon väckarklocka. Att dom inte vaknar på morgonen gör egentligen inte mig så mycket, mer än att vänermuseet (sätter ingen sån é eftersom jag inte vet på vilket e det ska vara.) blir mycket roligare när dom närvarar (varför skriver jag dom, det är ju den. Agnes alltså). Men att det inte går att få tag på människan!

Nu ska jag gå ut med Floyd sen ska jag nog ta och titta på andra avenyn. Hrmmm! jag menar såklart att jag ska passa på att studera när jag äntligen har tid.  

Förresten! AGNES, Ring om du vill, å hälsa dom jag känner, håll blicken kvar i skyn! (eller åtminstone logga in på msn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0