Påsklovsångest

Jag måste vara den enda människan som har ångest inför ett lov. Det är bara för att jag vet att jag borde göra massa skolarbeten, här följer en lista;
1.Projektarbete
2. Artikel i svenska (på svenska till på köpet)
3. 3 labbrapporter
4. NkB/BiB
5. Miljökunskap
6. Miljöhistoria

Trots att jag vet om det här redan nu kommer jag inte göra något av det när den tiden väl kommer. Jag har bjudit hit alla mina vänner för att jag hoppas att jag ska glömma av det då. Och nej, Jessica och Caroline, jag ska inte ha fest. Jag lovar att se till att dom kommer hit lagom många i taget, att inget går sönder, att vi städar och att ingen alkohol intages under detta tak.

ÅH! jag blir så arg! jag kom på att jag faktiskt hade lite mer saker att dela med mig av här i bloggen och bestämde mig för att skriva ner dem. Men Blogg.se har tydligen inget emot att slänga folks livsverk i sjön. Så nu kommer ni aldrig få veta vad jag tyckte om Wallander som tydligen både jag och Engla såg på. Och ni kommer aldrig få veta att jag trodde att Maria ville åka och bada i Vänern på lovet. Tråkigt för er!

Jag är fortfarande arg. Tänk om någon hade slängt Muminpappas memoarer!


Kommentarer
Postat av: agnes

AJ DÅ. den där listan framkallar en liten tår

2008-03-10 @ 22:01:07
URL: http://agnys.blogg.se
Postat av: Anonym

vore intressant att bada ute nu du??...

2008-03-12 @ 08:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0