Pingpong

Hittade precis en funktion som kallas att "pinga". Jag vet inte hur man kom på det namnet, men det ska tydligen vara så att inlägget hamnar på någon sida med de senaste bloggarna. Undrar om de menar att det är som när man ringer på en ringklocka, att det pingar. Är lite osäker på om det inte heter pLingar egentligen?

Kan ju passa på att berätta det där om Wallanderfilmen som jag var för upprörd för att berätta förut. Den var faktiskt ganska otäck, vilket Engla också tyckte, hon gömde sig bakom sin man. Det gjorde inte jag, mest för att jag inte har en man, jag har en pojkvän och han var inte närvarande. Dessutom brukar han inte vara något direkt stöd när man ser på läskiga filmer. Jag körde istället med mitt gamla vanliga trick, att stänga av ljudet på TVn, och när det ändå blir för läskigt att hålla för öronen. Det hjälper på något sätt. Men det var egentligen inte det som var själva grejen med filmen utan det var att jag satt och åt godis ur en blommig burk- den är fantastisk som står på bordet och  fylls på helt av sig självt- när det kommer väldigt osmakliga bilder på ett lik som hänger och dinglar. Jag tyckte godiset började bli mindre gott då.

Nu tänkte jag gå och lägga mig med Harry Potter.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men josse ligg inte med potter

2008-03-12 @ 08:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0