Svampig kyckling

Jag gick ut. Det blev som jag trodde. Förfesten var jättetrevlig, hade saknat mina sambosar lite. Sedan bar det av till Cafe&bar, där stannade vi dock inte länge utan vi drog direkt vidare till Stadt. Det var lika tråkigt som vanligt, fast det var mycket trevliga människor där. Jag och Ida gnällde lite för Mr C (Chaufför) och vi+cill hoppade in i bilen och tog en sväng till Torngrillen och sen ett varv runt torget innan vi körde hem brudsen och åkte hem. Vaknade vid 10, pigg som en mört!

Idag hämtade jag Cecilia och vi åkte till ICA, där köpte vi hundmat, kattmat och ett katthalsband. Vi har startat ZOO. Vi drog hem till mig och tittade på kaklet och tapeterna. Det såg väl bra ut. Vi lagade en klassiker, smaken sitter i locket svampgryta. Gott, vi tänker på Agnes som inte kunde vara här ikväll.

Nu ska vi se på Nip/tuck, för det är cills favvoprgogram. Det blev ett väldigt torrt och tråkigt inlägg om vad som hänt i mitt liv. Mest för att jag känner ett tvång att blogga och egentligen inte vill. Jag känner ett tvång att kommentera gårdagens melodifestivalfinal. Jag tycker det är tråkigt för Charlotte att hon inte fick folkets röster, det måste kännas som hon blev snuvad på halva segern.

Tack för mig, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0