Utgång, ingång, vad vet jag?

Jag sitter just nu och funderar på livets i särklass viktigaste fråga; ska jag gå ut och svänga mina lurviga eller inte? Inte för att jag så ofta brukar svänga mina lurviga när det kommer till kritan.

Det som talar för att jag ska gå ut;
Nästan alla mina vänner ska gå ut
Det KAN bli kul
Om jag inte går ut kommer det med stor sannorlekhet bli kul och jag kommer gräma mig över att jag var en torrboll.

Det som talar emot;
Det är egentligen aldrig roligt på stadt
Jag kommer bli bakis
Det kostar pengar
Alkohol är onyttigt
Jag kan inte köra bil imorron

Jag återkommer med beslutet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Janna

köra en nykterutgång kasnke så slipper du ju dom värsta nackdelarna.. Så får du garanterat skojj när du kan skratta åt alla dina gfulla kompisar :P

2008-03-14 @ 19:05:16
URL: http://grevillius.blogg.se
Postat av: agnes

så torr är du inte, du var ju ute förre helgen!

du jag har telefon nu! 0705402114. du kan skicka massa sms till mig men jag kan inte svara för jag vet inte hur man gör! spännande att se hur det blir ikväll iallafall. jag ska ut! i have no money

2008-03-14 @ 19:31:15
URL: http://agnys.blogg.se
Postat av: caro

Jag kommer ställa krav, vara lagom trevlig och förvänta mig en massa saker av dig imorgon... Tänk på det innan du sveper drar i dig din tanzaniska sprit!

2008-03-14 @ 22:32:33
Postat av: caro

dessutom kanske du blir tjock...

2008-03-14 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0