New York!

Nej, jag har inte dött, slutat blogga eller något annat spännande, jag har varit i New York. Jag tog mina två systrar o hoppade på flygplanet o vips så var vi framme. (Riktigt så gick det inte till, jag fick ett äpple i studentpresent o sen tog dom med mig dit o flygresan tog jättelång tid men det är en mycket längre historia) Väl där bodde vi på ett sunkigt vandrarhem med dubbla heltäckningsmattor o undulater (jag hoppas verkligen att det är en fågel jag tänker på. dom är blåa o gula. kan ha varit kanariefåglar också, vad vet jag, jag är ju ingen ornitolog). Vi gick omkring 22000 steg om dagen, åkte turistbuss, åkte vanlig buss, shoppade, fikade. Det var trevligt!

Nu vill jag bli bjuden på coctailparty eller något annat där man får tillfälle att bära en mycket snygg svart klänning. Alternativ är att vänta till nyår men hur kul är det?!

/ J
(vi besökte inte frihetsgudinnan)

Kommentarer
Postat av: agnyyyyyyys

jag gissar på ny klänning? mmhmmhmhm. du kan få komma på cocktailparty hos mig. ska bara leta reda på en tupp först. sen kan du ju berätta hur den NY-staden var.

2008-10-10 @ 15:17:46
Postat av: C

fina kameler.

2008-10-11 @ 14:28:13
Postat av: sara

jag fick ditt kort idag!

2008-10-14 @ 00:08:43
URL: http://tjackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0