Recept på framgång...

Igår bestämde jag och min blogg-partner-in-crime (aka Agnes men jag tycker jag skriver om henne jämt!) oss för att vi skulle vara nominerade till massa priser och gå på galor nästa år. Alltså ska vi blogga om vad vi faktiskt gör på dagarna istället för annat roligt. Som att till exempel skriva en lista på antalet döda djur man ser klockan halv tolv en tisdag kväll på vägen mellan Tolsjö och Tådene.

Det enda värt nämna från igår är dock 1km simmning, en god fruktsallad och en UTSÖKT fisksoppa. Samt trevligt sällskap då, men det tycks jag alltid vara välsignad med.

Dagen har gått i panikens tecken. HUR SKA JAG KUNNA VETA ATT JAG GÖR RÄTT VAL?!

Kommentarer
Postat av: sara

du kan väl skriva lite om mig istället då!

2008-11-16 @ 11:46:18
URL: http://tjackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0