Skumpa på stadt...

Bara för att den enda människan med klass i hela Lidköping packat sina väskor o dragit till Barcelona betyder ju inte det att vi sunkar till oss. NÄRU FRIDA! Skumpa på stadt, det fixar vi ändå.. tror vi alla konstaterade att den var ganska äcklig. Tack EKO!

Stina Lee körde på "djurtema", det såg väl vem som helst. Hon var ju trots allt helt klädd i brunt! Hade förväntat mig något leopardmönstrat eller zebrarandigt, men nej, hon väljer att kalla brunt för djuriskt. Att jag ens tar mig tid att kommentera det här på min mycket innehållsrika och matnyttiga blogg är ju egentligen skandalöst!


Kommentarer
Postat av: agnes

haha, EKO bjöd på skumpa? jag är ej förvånad!



såg du stina-lee? VA? jag blev väldigt fundersam över smset och lusläste hela bloggen, men kunde inte hitta nåt om djurtema nånstans. alltså drar jag slutsatsen att du pratade med henne? WOHOO

2008-09-28 @ 12:12:00
URL: http://agnys.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är för söt!

OCH jag är Bäst... Eller ja! Nu sitter du här och äter fisksoppa, och choklad, att du är här i afton gör mig mycket glad!

2008-10-14 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0