bääh

Oj vad det var längesen jag skrev nåt nu.. Kan bero på att inget händer och att jag har haft huvudvärk hela förra veckan. Nu har jag bara ont i lillfingret, som jag skadade när jag STÄDADE. Var inte det skadat så säg? ehrm, som sgat har dte inte hänt så mycket så jag vet inte vad jag ska blogga om.. Mami var här förra helgen när Bajse var borta, vi tittade på hästar, får och IKEA.

Sen har jag som sagt haft huvudvärk hela veckan, antagligen för att jag var lite stressad över redovisningen på temat "anekdoter och kuriosa om sjuksköterskeyrket" (eller nåt sånt, men alltså ANEKDOTER OCH KURIOSA, va fan?!) men det gick ju bra, vi fick till och med ett + på innehållet. HAHAHA.

Jag har tänkt fara till lisch nån gång i slutet på nästa vecka. Jag förväntar mig en rejäl dejt med alla som är i Lidköping då(ja, alltså alla utav mina läsare, inte typ blomstergubben på torget(för han var den värsta jag kunde komma på, alternativt optikern som jag alltid har oturen att få gå till, han är skum)! Puss!

Kommentarer
Postat av: agnes

Bää. Jag är ju faktiskt bosatt i Uppsala nu. Har tom adressändrat. Så din läskrets är större än du tror!

Eller ja, kanske inte så förvånande att jag läser din blogg när jag tänker efter.

Hör Värmland till norrland?

2009-10-15 @ 17:16:39
URL: http://agnys.blogg.se/
Postat av: agnes

Eh du, när sa du att du skulle åka hem sa du? Jag tänkte överraska lite med en väldigt spontan tripp hem imorgon. Typ. Är inte helt spik än. Är du hemma då?

2009-10-15 @ 20:04:46
URL: http://agnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0