HAH!

Läste precis det jag skrivit och såg en rolig bild av mig själv i bara typ Guccigrejer. HAHAHAHA.

En annan rolig sak som jag tror att mina kära vänner skulle uppskattat var att jag ramlade på vägen till skolan förra veckan. Jag tyckte det var rätt roligt när jag känt efter att jag inte hade ont o ville berätta det för folk men det var ingen som förstod det roliga i det utan tyckte bara synd om mig! Va?!?! Ser ni inte hur lustigt det ser ut när jag o basse studsade på skogsstigen på vägen till skolan med ryggsäcken på o jag bara flyyyyyyyger! WIHOO!

Kommentarer
Postat av: Jullisbullis

Det uppskattas josefine! :D

2009-09-21 @ 16:38:23
URL: http://comotocalatrompeta.blogg.se/
Postat av: Josefin

HAHA fan vad klockrent! Jag gjorde nåt liknande idag, gick och läste en bok och skulle gå in genom en dörr som alltid står öppen. Det gjorde den inte.

2009-09-22 @ 18:52:34
URL: http://josefinannaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0