hejjaghatarattkommapårubriker!

Lisch var precis så underbart som ni kan föreställa er. 29spännos för att gå in på stadt samt i baren. Självklart var det ett äckel som stänkte spy över mig när han valde att leka fontän. Jag spydde nästan också men jag klarade mig. fräscht! Sen var jag bakis & hundvakt åt flodde hela lördagen, inget mer med det. På söndagen var jag i en kyrka(inte i en vanlig kyrka utan en specialkyrka) i skövde, inget mer om det heller (bla blablablabla, armen), efter den ganska traumatiska upplevelsen åkte jag och impulsköpte en alldeles för dyr mobil. (om ni smsar mig så kan ni ju skriva vem det är för jag har inte lagt över några nummer)

Gyllensvans jagar just nu en fluga på glasbalkongen... Jag är lite bekymrad för hur hans hjärna mår eftersom han springer in i rutan hela tiden. Nu ska jag o Basseking gå ut i solen. sen ska jag klippa mig. hujedamig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0