Karlstad


Hejhopp mina ääääälskade läsare!
Jag har inte så mycket att blogga om för tillfället eftersom det inte händer så mycket här. I natt däremot kanske jag har ett o annat att blogga om, för jag ska på vinstig o sen på nöjes. Då kanske min prestationsångest försvinner också. Ni andra skriver ju så långa, bra o roliga inlägg.

Bääh, jag hatar att blogga när jag inte har nåt bra att blogga om. Jag skulle kunna blogga om gyllensvans är klart, så här ser han ut


Just nu ligger han ute i våran pensionärskuvös och njuter av livet. På nätterna får han däremot fart o klampar i sängen o hoppar efter svarta fläckar på väggarna (spikhål). Underbar katt alltså.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tänk att jag älskar Gyllensvans redan, och jag har inte ens träffat han/hon/den/det än!

2009-09-06 @ 14:10:41
URL: http://josefinannaamalia.blogg.se/
Postat av: jullis

Tänkte det samma. kommer jag till karlstad är han/hon ? min prio nummer ett!

blogga mer om gyllensvans!

2009-09-21 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0