lisch!

Jag har varit så exhalterad och distraherad av Patrick Verona (ethan peck) att mitt blogguppdaterande varit riktigt uselt (inte riktigt sant för jag har faktiskt skrivit hemtenta så fingertopparna blöder (inte heller sant för blodet har kommit från brännsåret jag har längst ner på tummen)) Nu kan jag iaf passa på att släppa nyheten om att jag på fredag (alltså imorron) återvänder till lisch! Det har gått en heeeeeeeeel månad och abstinensen gör mig helt illa mående. Om någon av mina kära vänner råkar befinna sig i denna vackra stad i helgen så kanske vi ses? Jag finns i dimman (och svettregnet) på stadt såklart (åtminstone på fredag)!  (vad vore det svenska språket utan parenteser(och dubbelparenteser(varför inte trippelparenteser(osv..)))?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0