Parisparis potatisgris..

Nu är jag hemkommen från den stora staden i söder. Hade en kanonhelg med mamma & systrar i Paris. Jag fick sannerligen ingen användning för alla franska lektioner jag gått på men jag är inte bitter för det. Vi gick mest omkring och tittade på alla fina byggnader som finns i Paris, varför har ingen byggt sånt i Sverige? Louvren ska lätt bli mitt lilla sommarslott när min man blir rik (ja, jag antar att det är min man som får bli det för jag har insett att som sjuksköterska lär jag ju inte bli det). Shoppade inte alls mkt, en skjortklänning o ett par snygga boots, precis sånna som jag velat ha i ett år! Jag är ju inte så mycket för Dior, Gucci, Prada o allt vad dom heter så det fanns ju inte så mycket som var värt att shoppa i. Eftersom HM o alla vanliga märken är billigare i sverige. Jaja, sammanfattningsvis var det ju iaf en fin resa med lite ont i fötterna!

Idag har jag shoppat lite till här i Karlstad, det här med jeanslegging ?!?!?!?! ska man ha det? jag förstår mig inte riktigt på plagget men alla säger ju att det är så skönt så jag köpte ett par. NU måste jag ju köpa långa tröjor... Bah!

Ni andra skriver ju om skolan o jobbet så jag antar att jag får skriva lite om min... Tog sovmorgon imorse, för det tyckte jag att jag var värd och tur var väl det eftersom föreläsningen var inställd! Funderar på om vår föreläsare bara inte vill komma eftersom det var typ 30 av 70 som kom på hans senaste lektion. Stackaren!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt. Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Carofis

Har du varit på franska lektioner eller franskalektioner? Jag har varit på franska franskalektioner.

2010-02-13 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0