Vinstig

Blev inget fyllebloggande i natt. Blev pajätande med Basse istället, mycket bättre. Sen somnade jag med glasögonen på o vaknade 7 imorse med ovanligt bra syn.

Gårdagens vinstig var något utöver det vanliga, 15 liter vin och 3 liter grogg på 8 stackars nollor. Det går inte för sig, sa vi snälla, ansvarstagande faddrar och hjälpte att dricka upp. Resultatet blev att bara en behövde åka ambulans till sjukhuset. Sen fortsatte vi till frödingshöjd för en halvdan förfest. Pär, 35+, utländsk (vilket gör mig väldigt förvirrad när han heter pÄr) sa att jag var vacker efter att vi spelat twister. Tack sa jag och sprang! Hela vägen till nöjes faktiskt. Sen sprang jag därifrån! Hela vägen hem till frysen.

Nu ska jag gå o lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det kommer alltid finnas män i trettiofemårsåldern vid namn Pär som tycker att du är vacker Tjorven. Get used to it!

2009-09-06 @ 14:15:13
URL: http://josefinannaamalia.blogg.se/
Postat av: jos

Men kommer dom ha svart, lockigt hår och bryta på obestämt språk? För då vill jag inte vara med längre!

2009-09-08 @ 13:54:29
Postat av: Madde

Kan nästan se framför mig hur du springer där på gatan :P

Duktig fadder :P

kramar

2009-09-08 @ 22:44:14
URL: http://madeinwesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0